106. Jak se úraz stal? Pan spadl ze žebříku z výšky 2,5 metru, dopadl na patu

Úrazy – výsledky vyplacení našich klientů

106. Jak se úraz stal? Pan spadl ze žebříku z výšky 2,5 metru, dopadl na patu


Úrazové pojištění dospělých - Pan spadl ze žebříku na patu reference jarmila mlýnková úraz expert na pojistkyÚraz:
Tříštivá zlomenina paty, tržná rána hlavy

Výsledek:  Pan má v pojistce denní odškodné při léčení 250,- Kč na den.

Na tento úraz bylo proplaceno za 182 dnů × 250,- Kč =  45 500,- Kč

107. Jak se úraz stal? Slečna špatně dosáhla na obrubník a upadla.

Úraz: Podvrtnutí a tok pravého kotníku

Výsledek:  Slečna má v pojistce úrazové pojištění dětí a v něm denní odškodné při léčení 300,- Kč na den.

Na tento úraz bylo proplaceno za 21 dnů × 300,- Kč =  6 300,- Kč

 

108. Jak se úraz stal? Pan zakopnul a zranil se

Úraz: Zlomenina článku u nohy

Výsledek:  Pan má v pojistce denní odškodné při léčení 200,- Kč na den.

Na tento úraz bylo proplaceno za 35 dnů × 200,- Kč =  7 000,- Kč

 

109. Jak se úraz stal? Holčička spadla z houpačky

Úraz: Otřes mozku

Výsledek:  Holčička má v pojistce úrazové pojištění dětí a v něm denní odškodné při léčení 300,- Kč na den.

Na tento úraz bylo proplaceno za 28 dnů × 300,- Kč + hospitalizace za 4 dny × 500,- Kč = 10 400,- Kč

 

110. Jak se úraz stal? Pan spadl

Úraz: Poranění ramene a prstů

Výsledek:  Pan má v pojistce denní odškodné při léčení 250,- Kč na den.

Na tento úraz bylo proplaceno za 42 dnů × 250,- Kč =  10 500,- Kč

Jarmila Mlýnková
„Chci, aby mí klienti byli dobře pojištění a na stáří zajištěni. O to se snažím a dělám jim co nejčastěji servis smluv, aby platili co nejmíň, za co nejvíc.“
  • Jmenuji se Jarmila Mlýnková, pracuji v M.S. Quatro jako finanční poradkyně. Specializuji se na rodinné finance a úvěry.

  • Finanční produkty zprostředkovávám jako Vázaný zástupce (IČO: 61748366) jednající jménem společnosti Broker Trust, a.s., která je v registru ČNB vedena jako Samostatný a Investiční zprostředkovatel pod IČO: 26439719.

    Zprostředkovávám tedy pojištění, doplňkové penzijní pojištění, úvěry a investice. Bližší informace získáte na https://www.brokertrust.cz/proklienty

  • Jarmila Mlýnková tímto informuje spotřebitele, že subjektem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je pro oblast elektroenergetiky, plynárenství a teplárenství Energetický regulační úřad www.eru.cz. Podrobné informace o mimosoudním řešení sporů a jeho náležitostech jsou uvedeny na https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu.